4Aces

De Stichting Oldambtblues presenteert op zondag 29 oktober’17 de Bluesformatie 4Aces.

Op zondag 29 oktober opent Grandcafé Carambole haar deuren voor een nieuwe gezellige bluesmiddag in Winschoten. Ditmaal is het de formatie 4Aces uit Friesland met een zeer ruime ervaring in de Bluesscene. De band heeft een breed repertoire en speelt met veel energie bluescovers uit alle tijden. Niet alleen de snelle dansbare blues, maar ook de meeslepende en hartverscheurende nummers komen voorbij. Een optreden van de 4Aces zal je nooit vervelen. Zij schuwen de nummers van de oude meesters niet en zullen ten aller tijde op improviserende wijze deze ten gehore brengen.

De formatie bestaat uit:
Henk Drost – gitaar, Ruurd Hultema – basgitaar, Peter van den Hurk – toetsen, Henk de Leeuw – zang en mondharp en Peter Riksma – drums.

En, zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grand Café Carambole zal hij zijn uiterste best doen om deze middagen op gezellige wijze te laten verlopen met diverse gratis hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 16:00 uur tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.4acesbluesenzo.simpsite.nl