Williamstown Inc.

De Stichting Oldambtblues presenteert op zondag 25 februari ’18 de Blues/Rockformatie WILLIAMSTOWN INC.

De band, een mix van Friezen en Drenten die allemaal eerder hun sporen in de muziek al hebben verdiend. Dat is de 5 koppige formatie Williamstown Inc.

De band is medio 2011 opgericht door drummer Johan Boxem, waarna er enthousiast werd begonnen met het samenstellen van het repertoire. Het vinden van een goede zanger die beschikte over het juiste stemmateriaal bleek nog niet zo makkelijk, maar uiteindelijk maakte zanger Henk Folkerts de band kompleet. De andere leden van de band zijn: Eddie Leupen, gitarist, voorheen bij de band Haunch of Venison. Harrie Hut, basgitarist, voorheen bij de band Collection. Kees Mulder, gitarist, voorheen bij o.a. Southern Rock
De muzikanten van Williamstown Inc. Spelen o.a. nummers van o.a. Joe Bonamassa, Walter Trout, Stevie Ray Vaughan en nog vele andere goed in het gehoor liggende nummers. Door hun jarenlange ervaring hebben zij een eigen sound ontwikkeld die voor de echte bluesliefhebber duidelijk herkenbaar is.

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.williamstowninc.nl