Blues in Pekel 17 mei 2026

De Stichting Blues in Pekel organiseert een nieuw Blues Evenement bij Siep&Co in Oude Pekela op zondag 17 mei 2026.

2 gerenommeerde Bluesbands, de Big Belly’s Bluesband en de band Bluesheat, beide uit de provincie Groningen geven onafhankelijk van elkaar ieder een concert van ca. 45 minuten. De bands spelen elk op een eigen podium op kleine afstand van elkaar. Na een pauze van ca. 20 minuten gaan de bands in session met elkaar spelen en beginnen om de beurt. Deze session zal max. 45 minuten duren. De zaal gaat open om 14:45 uur en de aanvangstijd is om 15:00 uur.

Met dit nieuwe evenement hoopt Blues in Pekel aan de wens van vele bluesliefhebbers te voldoen om de bluesmuziek een nieuwe kick te geven. De Stichting Blues in Pekel timmert inmiddels de laatste 10 jaar met succes aan de weg in Pekela en organiseert een paar keer per jaar bluesevenementen bij Siep&Co, het Albatros gebouw en de Riggel in Boven Pekela Via www.bluesinpekel.nl zijn de toegangskaarten te bestellen voor 12,50 euro p.p. en aan de kassa voor 15,00 p.p.

Wij heten U van harte welkom op onze BLUESSESSION OF THE BANDS op zondag 17 mei 2026

Stichting Blues in Pekel