Blues Reunion

De Stichting Oldambtblues organiseert een gezellige bluesmiddag met de band Blues Reunion op zondag 26 september 2021 in Grandcafé Carambole te Winschoten.

Na anderhalf jaar de deuren gesloten te moeten houden is het nu weer mogelijk om lekker muziek te maken en de liefhebbers van de BLUES te laten genieten. Wat nog niet helemaal duidelijk is onder welke voorwaarden en welke overheidsmaatregelen er ons worden opgelegd. Welke toegangscontrole moeten we toepassen? Moeten we de anderhalve meter nog in acht nemen? Hopelijk komt daar gauw duidelijkheid over.

Maar nu dus over Blues Reunion, deze band is ontstaan in de Covid-19 periode en bestaat uit een vijftal muzikanten die stuk voor stuk aan jarenlange muzikale ervaring hebben opgedaan. In de zomer van het vorige jaar vond er een eenmalig optreden plaats in Tripscompagnie waar het enorme enthousiasme er van uit straalde. Het ei was gelegd en werd meteen besloten om door te gaan. Met een groot bluesrepertoire geïnspireerd door o.a. Fleetwood Mac (met Peter Green), ZZ Top, BB King, Jimi Hendrix, Kenny Wayne Shepperd, Alvin Lee, Eric Clapton e.v.a. staan zij op de bühne. Via hun website en YouTube kunnen jullie alvast een voorproefje nemen.

Net als voorheen gaat de zaal open om 15:00 uur en speelt de muziek van 16:00 tot 19:00 uur. De entree is 8,50 euro. Verdere informatie is terug te vinden op www.stichtingoldambtblues.nl, www.bluesreunion.nl en www.carambole-winschoten.nl

Foto’s van deze bluesmiddag (gemaakt door Herman Keverling Buisman)