Hangin’ Judge

De Stichting Oldambtblues organiseert wederom een gezellige bluesmiddag op zondag 30 april in Grandcafé Carambole met de Blues/Rockformatie HANGING’ JUDGE. Deze 4 doorgewinterde muzikanten hebben maar één ding voor ogen, het publiek mee te sleuren in een rollercoaster van bluesy, funky, shufflin’ and rocking repertoire met covers van o.a. Chester Burnett, Willy Dixon, Red Devils, Kim Wilson, JJ Cale en Otis Rush.

Frontman Berry zingt met heldere forse stem en bespeelt zijn bluesharp rauw en snerpend waarbij hij menigeen versteld laat staan van zijn speltechniek. Met Wouter op gitaar val je van de ene verbazing in de andere door zijn combinatie van slag en solowerk. Drummer Peter is slagvast met goedgetimed maatwerk en samen met Pieter op de bas vormen zij een ritmesectie die staat als een rots in de branding.

Aan alles is te horen dat deze 4 een hechte eenheid vormen met een unieke stijl van spelen, hetgeen ook terug te horen is op de door HANGIN’ JUDGE in 2021 uitgebrachte eigen release ” Rising Mountains “. Te beluisteren via www.hangingjudge.bandcamp.com

Horen, zien en geloven kan dus op zondag 30 april a.s. Wees Welkom!!! Grandcafé Café Carambole opent zijn deuren om 15:00 uur , livemuziek wordt gespeeld van 16:00 tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 8,50 euro.

Het Team Carambole staat voor U klaar, verdere info is terug te vinden op www.stichtingoldambtblues.nl en www.carambole-winschoten.nl