Woodgrain

De Stichting Oldambtblues presenteert op zondag 28 april a.s. de Blue/Rockband Woodgrain in Grandcafé Carambole te Winschoten. WOODGRAIN is geen onbekende voor Carambole en daarom zien wij ze graag weer eens terug. Zij spelen met voorkeur nummers van Joe Bonamassa, Walter Trouw, Philippe Sayce, maar schuwen niet om ook muziek van andere grootheden ten gehore te brengen.

Woodgrain bestaat uit vijf gepassioneerde muzikanten, die hun hart hebben verloren aan de Blues en Rock. Ze bestaan sinds 2011 en zijn in de tussentijd uitgegroeid van hobby naar een echte festivalband. Met de rauwe stem van de zanger Ian, toetsenist Vincent op de Hammond en Piano, de charmante maar vooral stoere bassiste Danielle, geweldige sologitarist Marko en drummer Bart die de boel een beetje in gareel probeert te houden. Woodgrain voor een avond gevarieerde heerlijke Blues Rock.

Carambole open zijn deuren om 15:00 uur en er wordt gespeeld van 16:00 tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 8,50 euro en verdere informatie is te vinden op:

www.carambole-winschoten.nl , www.stichtingoldambtblues.nl en op Facebook.

Op de websites en op Facebook is ook speciale aandacht voor het komende Blues Festivalweekend van 25 en 26 mei 2024, de kaartverkoop is inmiddels gestart en gezien de belangstelling is het aan te bevelen om niet te lang te wachten.