Woodgrain

De Stichting Oldambtblues presenteert op 29 januari a.s. in Winschoten de Bluesrockformatie WOODGRAIN.

Op onze laatste bluesmiddag in november 2016 hebben we kunnen genieten van de bluesformatie N.U.T.S. met zang van Jenny Visser. Nu aangekomen in 2017 gaan wij starten op zondag 29 januari met de Bluesrockformatie WOODGRAIN. Deze coverband uit Groningen onderscheidt zich door standaardwerk te vermijden. Joe Bonamassa, de bluesgitarist van dit moment, heeft de mannen van Woodgrain dan ook in zijn greep, dat is dan ook duidelijk te merken aan hun repertoire. De band staat voor kwaliteit en met een hernieuwde formatie timmeren zij sinds het vorig jaar flink aan de weg en zijn dan ook een graag geziene gast op vele podia.

De band bestaat uit:
Ian Bodewes – Zang/gitaar, Bart Feeburg – Drums, Vincent Lietmeijer – Toetsen, Marko Heslinga – Sologitaar en Johan Gils – Basgitaar.

En, zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grand Café Carambole zal hij zijn uiterste best doen om deze middagen op gezellige wijze te laten verlopen met diverse gratis hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 16:00 uur tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.woodgrain.nl