Oldambt Bluesfestival 2017

De Stichting Oldambtblues organiseert op 11 nov. a.s. in Winschoten het Oldambt Bluesfestival 2017.

Naast de gezellige bluesmiddagen op de laatste zondag van de maand, m.u.v. juni,juli en augustus, organiseren wij sinds enige jaren in de herfstperiode het Oldambt Bluesfestival in Grandcafé Carambole te Winschoten. Ook voor dit jaar hebben wij weer gekozen voor een interessant programma.

Het OLDAMBT BLUESCOLLECTIEF zal zich presenteren in een nieuwe samenstelling. Door het vertrek van Brenda Venema en Jan Smith hebben wij met Hans Elbersen een serieuze vervanger gevonden en met de gastmuzikanten Harry Beishuizen en Harry de Grooth van White Sky zal het OBC Collectief een knallend stukje bluesvuurwerk ten gehore brengen. HERBIE and Willy B hebben wij voor het kleine podium in het café geprogrammeerd en zal zeker menig bluesliefhebber in extase brengen.

Als sluitstuk van de avond hebben wij gekozen voor JOOST de LANGE Bluesrock Experiënce uit het zuiden van het land. Deze 3mans formatie is geen onbekende van de Stichting Oldambtblues. Ruim 2 jaar geleden hebben zij in ons zondagmiddagprogramma gestaan en zoveel indruk gemaakt dat wij hun spontaan hebben uitgenodigd voor het festival.

De tijdsindeling ziet er als volgt uit: 20:00 uur, Zaal open 21:00 uur, Herbie and Willy B 21:50 uur, Oldambt Bluescollectief 23:15 uur, Herbie and Willy B 00:10 uur, Joost de Lange Bluesrock Experience

Toegangskaarten aan de zaal kosten 12,50 euro en in de voorverkoop 10,00 euro op de bekende verkoopadressen, Bruna Boekhandel, Hekman Muziek en Grandcafé Carambole
Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.herbieblues.nl en www.joostdelange-RBE.com