Voorjaarsprogramma 2024

De Stichting Oldambtblues gaat weer beginnen met het Voorjaarsprogramma van 2024. Het bluesprogramma belooft heel wat dit voorjaar en we starten met de BLUESKINGS op de bluesmiddag van zondag 28 januari. De BLUESKINGS met frontman Herbie Grezel zijn kortgeleden weer begonnen na enige jaren van radiostilte.

Op de bluesmiddag van 25 februari presenteren wij een gloednieuwe band van frontman Harry Beishuizen SHIN-KICKER, een Tributeband to Rory Callagher. Harry Beishuizen, al sinds de negentig jaren actief in de bluesscene, wordt bijgestaan door Harry de Groot op drums en bassist Henk Freij.

Op 2e Paasdag 1 april kunnen we genieten van de HIGHWAY R&B GANG en op zondag 28 april is the bluesformatie WOODGRAIN weer present.

Op zaterdag 25 mei en zondag 26 mei organiseren we een speciaal Bluesweekend Festival met vele bekende namen, zoals o.a. Blues Avenue Revisted, Herbie and the Guitarman, Big Belly’s Bluesband, Oldambt Blues Company en als klap op de vuurpijl Desray and Friends, bekend van The 2Brothers on the 4Floor. Desray zal hierbij zeker ook haar laatste album DREAMS OF MAGIC presenteren.
De kaartverkoop voor dit speciale weekendfestival start in februari. Toegangsprijs voor het gehele weekend is 25,- euro en voor de afzonderlijke dagen 15,- euro.

Zoals gebruikelijk open Grandcafé Carambole haar deuren op 28 januari om 15:00 uur. Livemuziek start om 16:00 uur tot 19:00 uur, en de toegangsprijs blijft gehandhaafd op 8,50 euro. Verdere informatie treft U op www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl en facebook.