Up In Smoke

poster1

Na de drukbezochte bluesmiddag op zondag 23 februari j.l. met het optreden van de Bluesblasters, kunnen we nu gaan genieten van de formatie Up in Smoke in het Grandcafé Carambole. Deze swingende bluesband speelt zowel vele classic nummers van o.a. John Mayall, Fleetwood Mac en Eric Clapton, als hedendaagse nummers van o.a. Gary Moore en de Vargas Bluesband.

De formatie heeft sinds 2009 met Meindert Joostens een nieuwe frontman gekregen, die kan terugkijken op een zeer muzikale loopbaan in diverse bands en soloprojecten. De verdere bezetting bestaat uit:

John Jagt, een zeer gedreven gitarist die de subtiele sound niet schuwt. Jan Vrieling die zijn sporen als gitarist heeft verdiend en bekend staat om zijn super strakke partijen. Bram van der Lelij die als basgitarist altijd op zoek is naar nieuwe mooie basloopjes. Met Freek Laban on the drums heeft de band een prima aanwinst gekregen.

Zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grandcafé Carambole zal hij zijn uiterste best doen om de middag op gezellige wijze te laten verlopen met diverse hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 15:30 uur tot 18:30 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.