BluesBlasters

BluesBasters

De Stichting Oldambtblues organiseert op zondag 23 februari wederom een gezellige bluesmiddag in Winschoten.

Na het indrukwekkende optreden van bluesformatie Jee Bee op zondag 26 januari j.l., wordt nu het stokje overgedragen aan de formatie Blues Blasters om de muziekvrienden van Grandcafé Carambole uit hun dak te laten gaan. De formatie bouwt sinds 2000 constant aan hun repertoire, waarbij de nadruk ligt op de Chicago blues, maar er is ook ruimte voor andere richtingen.

De huidige bezetting bestaat uit: Ronald Schoonveld- zang en gitaar, Steven Elings- bluesharp, Wouter Vuijk- gitaar, Lex van Heereveld- basgitaar, Ids Dijkstra- drums, Peter van Heereveld- zang en gitaar, Jaap Fijma- washboard.

Zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grandcafé Carambole zal hij zijn uiterste best doen om de middag op feestelijke wijze te laten verlopen met diverse hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 15:30 uur tot 18:30 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.