Lefthand Freddy

01

Iedere laatste zondag van de maand presenteert de Stichting een gezellige bluesmiddag met een afwisselende bluesband. Voor zondag 25 mei a.s. staat de LEFTHAND FREDDY op het programma. Met zijn zojuist in maart ’14 laatst uitgebrachte CD Soul Strings weet Fred Reining op toepasselijke wijze de gevoelige bluessnaar te raken bij de vele honderden trouwe fans in binnen- en buitenland. Deze CD is opgenomen in Mister Bassmanstudio te Paterswolde i.s.m. zoon Berend Reining op gitaar, André van der Werf op bassgitaar/zang en Hans Waterman op drums. Met nummers als “TV blues”, “Hey Pretty Mama”, “Anny’s mood”, zal hij nog meer fans naar zich toe trekken.

Met de afsluiting op zondag 25 mei a.s. wil de Stichting Oldambtblues met de formatie van LEFTHAND FREDDY een speciale bluesmiddag organiseren, waarbij zij een aantal Oldambtblues T-shirts beschikbaar wil stellen d.m.v. verloting onder de aanwezige bezoekers. Aangezien de formatie van Fred Reining meestal volle zalen trekt, bieden wij de mogelijkheid om entreekaarten in de voorverkoop aan te schaffen tegen de normale toegangsprijs vanaf vrijdag 16 mei a.s.

Zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grandcafé Carambole zal hij zijn uiterste best doen om deze middagen op gezellige wijze te laten verlopen met diverse hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 15:30 uur tot 18:30 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.