This Apple Blues

De Stichting Oldambtblues presenteert op zondag 28 januari’18 de Bluesformatie THIS APPLE BLUES.

Ondanks dat we voor 2018 nog het een en ander aan het programma van de bluesmiddagen moeten bijschaven ziet het er naar uit dat we dit jaar muzikaal gezien met diverse hoogstandjes te maken krijgen. De formatie THIS APPLE BLUES mag de spits afbijten en zullen dat met volle overgave doen. Zij staan voor Blues met jazz invloeden en soulvolle grooves.

Frontman, TBone TJ uit Nieuw-Zeeland weet met zijn mother tongue English het publiek mee op reis te nemen en zijn verhaal te vertellen.
Toetsenist/ pianist, Bert Apeldoorn, ook spelend in de Toto-tributeband “ Touch of Toto ” laat op zijn dikke Leslie en Hammond de soulvolle blues heerlijk tot zijn recht komen. Gitarist, Thijs Westenberg, heeft vrijwel op elke blueslocatie in Nederland gespeeld, in kroegen en op podia. Met vingervlugge loopjes bespeelt hij zijn gitaar met de ogen dicht en vertelt zijn muzikale passie. Drummer, Michiel Nijs, is het jonge talent en laat de blues voor zich spreken met lekkere jazzy breaks en soulvolle grooves.
Bassist, Wilco Jansen, stapte in 2008 over van de poprock naar zijn oude liefde, blues,jazz en soul en formeerde later het muzikale bluesavontuur “ THIS APPLE BLUES “.

En, zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grand Café Carambole zal hij zijn uiterste best doen om deze middagen op gezellige wijze te laten verlopen met diverse gratis hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 16:00 uur tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.thisappleblues.com