Crossroads

Carambole blues dec14 A3

De Stichting Oldambtblues gooit voor zondag 28 december zijn grens open voor de Duits-Nederlandse Blues/Rockformatie Crossroads. Op deze bluesmiddag zal de band haar debuut maken voor de vrienden van de Stichting in de sfeer van oliebollen en appelflappen in het Muziekcafé Carambole in Winschoten. De band bestaande uit Harry Beishuizen, lead/backingvocals & guitars, bekend als één van de grondleggers van de legendarische Big Belly’s Bluesband, Ralf Meyerhof, lead/backingvocals & guitars, met een krachtige stem en een SRV-achtige guitarshuffle, Jan Ties Toxopeus, bassist in hart en nieren en Harry de Groot op drums, hebben één gezamenlijk motto: “Blues/Rock zonder grenzen”.

Zoals gebruikelijk opent Muziekcafé Carambole haar deuren om 15:00 uur en is er livemuziek van 16:00 uur tot 19:00 uur. Uw gastheer van Carambole verzorgt tussendoor de gratis hapjes aangevuld met oliebollen, terwijl de entree blijft gehandhaaft op 7,50 euro.