NUTS

promofoto-groot-3

De Stichting Oldambtblues haalt voor de bluesmiddag op 24 november a.s. de Bluesrockformatie NUTS naar Winschoten. Na het professionele optreden van de John F. Klaverband op zondag 27 okt. j.l. zet de Stichting haar deuren open van het Grand Café Carambole te Winschoten voor de formatie NUTS, welke bestaat uit 5 gepassioneerde muzikanten die de blues met een snufje funk, jazz en rock hoog in het vaandel hebben staan.

Zangeres Jenny die in staat is om iedere toehoorder in haar directe omgeving van zijn stoel te blazen geeft de band een eigen karakter. De gitaristen Ton en Matthijs met bassist Evert en drummer Henk hebben een zorgvuldig uitgekozen repertoire van eigen werk en covers welke er niet om liegt, waarbij geluidsman Herman zorgt voor de ¨Finishing Touch¨.
Hun Credo is ¨ Spill The Blues ¨.
Zoals gebruikelijk gaat de zaal open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 15:30 uur tot 18:30 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro en de gastheer van Carambole zal zoals gebruikelijk regelmatig langskomen met de gratis hapjes uit eigen keuken.