Bucket Heat

Bucket-Heat-sepa

De Stichting Oldambtblues gaat op feestelijke wijze en een Emmer vol Blues het muziekjaar 2013 afsluiten in Winschoten.

Na het indrukwekkende optreden van blueszangeres Jenny met haar formatie Go-Nuts op zondag 24 november j.l., opent de Stichting Oldambtblues op zondag 29 december a.s. haar deuren van Grandcafé Carambole voor de 4 mannen van Bucket Heat. Als geen ander spelen zij met veel passie de blues. Dat blues ook vernieuwend kan zijn bewijst Bucket Heat met haar invulling van de authentieke blues.

De bandleden zijn: Koos de Roo – Contrabas, Henk Schepers – Drums en zang, Gelte van der Lei – Gitaar en Zang en Bennie Fischer – Gitaar en zang. Samen Bucket Heat: een Emmer Blues waarvan de bodem nog lang niet in zicht is.

Omdat we op 29 december ons alweer in een Oudejaarsavond-roes begeven zal de gastheer van Grandcafé Carambole zijn uiterste best doen om de middag op feestelijke wijze te laten verlopen, zoals we van hem gewend zijn. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 15:30 uur tot 18:30 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.