Blues avenue revisited

De Stichting Oldambtblues organiseert een gezellige Bluesmiddag op zondag 28 okt.’18 met de band BLUES AVENUE REVISITED.

Al meer dan 25 jaar timmeren zij aan de weg en sinds 2001 onder de naam Blues Avenue. Helemaal hernieuwd sinds het voorjaar 2016 als Blues Avenue Revisited. Onder aanvoering van de jonge Jacco Siegers is Blues Avenue rauwer, moderner en krachtiger dan ooit te voren. Krachtig vocaal en imponerend gitaarspel vormen het hart van de band. Nummers van bekende en minder bekende artiesten krijgen een eigen draai. Blues Avenue creëert daarmee een eigen sound, rauw en “ onder uit de kast “.

Wapenfeiten van A tot Z, van het Bluescafé in Apeldoorn tot het Texel Bluesfestival en van het Bluesfestival in Grollo tot het Roggefeest op Ameland, allemaal grote namen die er wezen mogen. Blues Avenue Revisted heeft het allemaal meegemaakt. En als het aan de Bluesrockers ligt staat er nog veel meer op de plank. Bestaande uit Jacco Siegers- vocals & guitar, Jeroen Venema – guitar, Harry Venema – drums en Bram van der Lelij – bass zijn zij in staat tijdens hun spel om een ware aardverschuiving te creëren.

En, zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grand Café Carambole zal hij zijn uiterste best doen om deze middag op gezellige wijze te laten verlopen met diverse gratis hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 16:00 uur tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.
Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.blues-avenue.com