Blues Treat

De Stichting Oldambtblues organiseert een gezellige Bluesmiddag op zondag 30 september met de formatie BLUES TREAT.
Al meer dan 25 jaar timmeren zij aan de weg en nog steeds Still Goïng Strong….. of beter gezegd, BLUES TREAT is beter dan ooit!!!

In 2016 verovert BLUES TREAT een zwaar bevochten finaleplaats in de Dutch Blues Challenge en bewijst daarmee bij de top van de Nederlandse blues-acts te behoren. De Unieke mix van funky en classic blues en een ijzersterke podiumpresentatie lieten een diepe indruk achter op zowel bij de vakjury als het publiek, daarbij behorende rescencies logen er niet om: “ Lianne fascineert met haar stem en met haar ontembare enthousiasme en passie neemt ze het publiek mee ”, “ Muziek uit het hart, gepassioneerd, eerlijk en rauw “.

Lianne wordt ondersteund door Roel Reinders ( basgitaar ), Folkert Hildama ( drums ), Carlo Boelen ( Hammond en zang ), Winand Wisselink ( leadgitaar ) en Paul van Alphen ( bluesharp, gitaar en zang ). Het repertoire van BLUES TREAT is verfrissend en veelzijdig, met naast eigen nummers o.a. werk van Susan Tedeschi, Koko Taylor, Carolyn Wonderland, The Red Devils en The Fabulus Thunderbirds.

In de afgelopen fantastische vakantie periode kon je de blues alleen nog maar tegenkomen op festivals, braderiën en pleintjes, maar dat betekende natuurlijk niet dat de Stichting op zijn lauweren heeft zitten rusten, dus zijn er weer nieuwe plannen gesmeed voor het komende seizoen.

En, zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grand Café Carambole zal hij zijn uiterste best doen om deze middag op gezellige wijze te laten verlopen met diverse gratis hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 16:00 uur tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.
Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.bluestreat.nl