Jenn B

De Stichting Oldambtblues sluit op zondag 27 mei a.s. het voorseizoen af met de spectaculaire Bluesrockformatie JENN B (Jennifer Bomert) op in Grandcafé Carambole te Winschoten.

JENN B voormalig JENN B Bluesband tot december 2013 timmert al jaren flink aan de weg in de scene van de Bluesrock in binnen- en buitenland. Onder aanvoering van Jennifer Bomert worden alle clichés over een bluesband overboord gegooid. Deze zangeres klinkt als de ultieme kruising tussen Koko Taylor, Janis Joplin en Sass Jordan. Jennifer die spontaan de gitaar pakt wordt bijgestaan door Egbert Knol- guitar, Erik Leuverink- bass, Bren Geerlings- drums en Geert Meuffels- keyboard. Deze muzikanten geven oude bluesnummers een eigen draai, waardoor ze alle leeftijden over de drempel trekken naar de wereld van de blues. Invloeden zijn te horen van bands als Red Devils, Led Zeppelin en The Hoax. Kortom een formatie die menigeen kippenvel bezorgt. Hun optreden in Carambole zal waarschijnlijk een van de laatste optredens worden aangezien er weer een aanpassingen van de band op stapel staan, mogelijk horen we er op zondag 27 mei meer over.

En zoals U gewend bent zal onze Gastheer van Carambole deze middag op geheel eigen wijze verzorgen met wat hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en er is muziek van 16:00 uur tot 19:00 uur. De entreeprijs voor deze middag is zoals jullie gewend zijn vastgesteld op 7,50 euro.

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.jennbblues.nl en www.carambole-winschoten.nl