Bluesheat

De Stichting Oldambtblues gaat weer beginnen met de gezellige bluesmiddagen in Grandcafé Carambole op de laatste zondag van de maand. Voor zondag 27 september hebben we de formatie ​BLUESHEAT ​uitgenodigd.

Met passie en gevoel voor onvervalste bluesmuziek is BLUESHEAT een rauwe en authentieke bluesband die rockt, kraakt en zweet dat het een lieve lust is.
Op eigen wijze bewerkte sounds van o.a. Elmore James, Muddy, Waters en Howling’ Wolf worden gevolgd door andere blueswerken (boogie, jungle, rock, shuffle, slow, swing, uptown jump) die op gevarieerde en inspirerende wijze de zaal in worden gelanceerd.
Frontman en zanger Erik weet met zijn enthousiasme het publiek mee te nemen in het optreden. Zijn tamboerijn en shaky eggs maken het feest compleet. De lijfspreuk van Erik is niet voor niets, “ The heat is on!”. Bijgestaan door duizendpoot Christian op gitaar, bluesharp, mandoline en zang, Bassist- backing vocal: Lex van Heereveld, Drummer: Eric Sietsma en “Monsieur“ Wouter Vuijk: rhythm- solo en slide guitar beloofd het weer een hele mooie muzikale middag te worden!

I.v.m. de Coronamaatregelen zal de blues in een aangepaste vorm plaatsvinden. Gasten hebben een zitplaats net als in het theater. Uw bestelling wordt opgenomen aan tafel en naar u toe gebracht. Verder gelden uiteraard alle verdere regels en richtlijnen vanuit het RIVM en de overheid. Reserveren is verplicht maar kan op de dag zelf aan de deur. Aan de deur doen we ook de gezondheidscheck en we zullen u vragen uw contactgegevens achter te laten.
Uiteraard geldt: heeft u klachten, wees dan verstandig en blijf thuis.

Zoals altijd gaan de deuren open om 15.00 en er wordt muziek gemaakt van 16.00 tot 19.00 uur. De entree is 7.50 euro inclusief hapjes.

We gaan er weer een gezellige eerste bluesmiddag van maken!

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook:
www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl,
www.bluesheat.nl