Smugglers Bluesband

De Stichting Oldambtblues organiseert een gezellige bluesmiddag op zondag 29 maart ‘20 met de Smugglers Bluesband in Grandcafé Carambole te Winschoten.

De SMUGGLERS BLUESBAND onderscheiden zich door een zeer gevarieerd repertoire, zij zoeken composities, die opvallen door een bijzonder schema, interessante breaks en vooral een lekker dansbaar tempo. Geïnspireerd door blueshelden als o.a. Harmonica Henry, Steve Freund, Jo Bonamassa, The Fabulous Thunderbirds, Charlie Musselwhite e.v.a. De SMUGGLERS BLUESBAND bestaat sinds 2010 en heeft diverse wisselingen ondergaan. De huidige samenstelling met als frontman Andreas Kösling ( Duitsland ) op gitaar, vocals en harmonica, Erik ten Thij op gitaar en backing vocals, Frank Raffa op bas en Oscar Pals op drums spelen de blues zoals de blues moet zijn en weten bij ieder optreden het publiek dusdanig te pakken waarbij de beentjes van de vloer gaan. Het laatste optreden van de SMUGGLERS Grandcafé is alweer zo’n 5 jaar geleden en dus zijn we blij dat zij weer naar Winschoten komen.

En zoals U gewend bent zal onze Gastheer van Carambole deze middag op geheel eigen wijze verzorgen met wat hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en er is muziek van 16:00 uur tot 19:00 uur. De entreeprijs voor deze middag is zoals gewoonlijk vastgesteld op 7,50 euro.

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.smugglers.nl en
www.carambole-winschoten.nl