Cat Fever Band

De ​Cat Fever Band ​laat zich niet alleen graag inspireren door traditionele blueshelden als Taj Mahal, Freddy King, Muddy Waters, Keb Mo en vele anderen, maar ook door grootheden als The Allman Brothers, Joe Cocker en Tedeschi Trucks Band, ofwel artiesten die de blues graag voorzien van een lekker vleugje Soul, Rock en Funk. Ook eigen nummers hebben een mooie plek gekregen op de setlist.

De backbone van de band bestaande uit bassist Michiel Boerman en drummer Joop de Haan leggen de basis voor de specifieke groove van de ​Cat Fever Band. Op tenorsax is ruimte voor prachtig solowerk van Rolf Smook, Harry Geerdink bespeelt de leadgitaar, John Klad zorgt voor de vocals en bespeelt tevens de bluesharp terwijl Klaas de Haan helemaal in zijn element is op zijn geliefde Hammond. Een band waarvan de leden elk een eigen muzikaal leven hebben geleid vinden elkaar na jaren waarna een geweldige muzikale eenheid is ontstaan.

En zoals U gewend bent zal onze Gastheer van Carambole deze middag op geheel eigen wijze verzorgen met wat hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en er is muziek van 16:00 uur tot 19:00 uur. De entreeprijs voor deze middag is zoals gewoonlijk vastgesteld op 7,50 euro.

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl​ , ​ ​www.catfeverband.nl​ ​ en
www.carambole-winschoten.nl