Jon Meyerjon Band

De Stichting Oldambtblues organiseert een gezellige Bluesmiddag op zondag 29 september ’19 met de Jon Meyerjon Band.

Na een mooie zomer met Tropische waarden wordt het weer tijd om het bluesgevoel in je op te nemen en als geen ander is de Jon Meyerjon Band daar het meest geschikt voor. Natuurlijk kennen we Jon van de Asser Greyhound Bluesband, vele eigen composities in een mix van verschillende muziekstijlen en met sterke bluesinvloeden. Als zanger-gitarist deed Jon veel ervaring op met de begeleiding van diverse Amerikaanse bluesmuzikanten, om er enkele te noemen Louisiana Red, Aron Burton, James Harman, Gene Taylor, Curtis Knight e.v.a.

Bijgestaan door zanger/gitarist Lars-Müller, bekend van het bluesy trio Blue Brew, geroemd om zijn grooves en virtuoos spel. Verder door Bassist Jos Bruining bekend van de bigband Ponn en ensembles en tenslotte op de drum René van Astenrode docent slagwerk en speelt vibrafoon in zijn kwartet Good Vibes.

En, zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grand Café Carambole zal hij zijn uiterste best doen om deze middag op gezellige wijze te laten verlopen met diverse gratis hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 16:00 uur tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook: www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.jonmeyerjon.com