N.U.T.S.

N.U.T.S. band

De Stichting Oldambtblues presenteert de volgende bluesmiddag op 29 november a.s. in Winschoten de Blues/Rockformatie N.U.T.S.

Eigenlijk stond de Blues/Rockformatie “Crossroads” geprogrammeerd, maar echter door een medische behandeling van een van de leden, waarvan de herstelperiode wat uitloopt, is het voor de band niet mogelijk om aan hun verplichtingen te voldoen. De band “N.U.T.S.” timmert in het zalen- en kroegencircuit al heel lang aan de weg en hebben hierbij een geheel eigen blues/rockstijl ontwikkeld, waarbij duidelijke invloeden vanuit de jazz, pop en funk terug te horen zijn. N.U.T.S. speelt hoofdzakelijk eigen repertoire en daarnaast covers van Joe Bonamassa en Popa Chubby. In mei 2014 werd Nederland verrast met hun veelzijdige debuut CD “Spill The Blues”. Lovende recensies van professionele zijde waren niet van de lucht en hebben de leden van de formatie enorm gemotiveerd.

De bandleden zijn: Jenny Visser – zang, Henk Top – gitaar/toetsen/zang, Khalil Hamdi – gitaar, Henk Tomassen – drums en Evert Oldenhuis – bas.

Zoals we gewend zijn van onze gastheer van Grand Café Carambole zal hij zijn uiterste best doen om deze middagen op gezellige wijze te laten verlopen met diverse gratis hapjes uit eigen keuken. De zaal gaat open om 15:00 uur en wordt er live gespeeld van 16:00 uur tot 19:00 uur. De toegangsprijs blijft gehandhaafd op 7,50 Euro.