Smugglers Bluesband

sm3

De Stichting Oldambtblues presenteert op 31 januari a.s. in Winschoten de Smugglers Bluesband.

Op 27 december jl. hebben we op de laatste bluesmiddag van 2015 nog kunnen genieten van het Powertrio de Matt Jacobs Bluesband, dan is het nu de beurt van de Smugglers Bluesband om zijn bluesklanken ten gehore te brengen. Deze formatie komt uit het Twentse Land met frontman Andreas uit het Duitse Epe. In deze samenstelling brengen zij ook een tweetal nummers van de bekende band “Das Dritte Ohr”. De Smugglers muziek valt op door interessante schema’s, leuke breaks en dansbare tempo’s, waarbij zij vaak onbekende bluessongs gebruiken van artiesten als: Harmonica Henri, Steeve Freund en Amos Garrett naast het gangbare repertoire van o.a. Joe Bonamassa, Red Devils en The Hoax.
Na verschillende wisselingen bestaat de band sinds januari 2014 uit:

Andreas : Vocals, gitaar & bluesharp
Oscar : Slagwerk
Matt : Basgitaar
Erik : Gitaar,backing vocals

Verdere informatie is te vinden op de volgende websites en facebook:

www.stichtingoldambtblues.nl , www.carambole-winschoten.nl, www.smugglersbluesband.nl