St. Louis Slim

St. Louis Slim_1

Na het optreden van de Smugglers Bluesband op zondag 31 januari is de Zuid Hollandse bluesband ST. LOUIS SLIM op 28 februari a.s. aan de beurt om de blueshebbers van Grandcafé Carambole uit hun dak te laten gaan. De 5 ervaren muzikanten hebben hun sporen in de blueswereld ruimschoots verdiend.

Na verschillende wisselingen bestaat de band sinds begin 2014 uit: Monique : Lead-vocals Leen : Lead- en rhythm guitar Arno : Bassguitar en backing-vocals Michel : Bluesharp en backing-vocals Peter : Drums
Met een vernieuwd en uitgebreid repertoire sinds de nieuwe samenstelling in 2014 hebben zij div. nummers van o.a. Muddy Waters, John Lee Hooker, Koko Taylor en Big Mama Thornton opgenomen, waarbij een eigen stijl en eigen werk niet wordt vergeten. Op hun laatste en 2e CD “Desolated Track” krijgen we daar een goede indruk van.