The Goshawks

Na een zomer met volop tropische dagen is de tijd aangebroken om weer eens lekker uit je bol te gaan op het stampende ritme van de bluesmuziek.
Voor 25 september a.s. hebben we gekozen voor de bluesformatie The Goshawks. Een avond met “The Goshawks” staat garant voor een programma met een energieke mix van Blues (Texas, Chicago), Swing, Rock’n Roll / Rock a Billy. De band laat zich inspireren door namen als Jimmie Vaughan, B.B King, Little Walter, Red Devils, Fabulous Thunderbirds en veel anderen. De rijke muzikale ervaring van alle bandleden en het enthousiasme waarmee ze deze muziek spelen geeft de band een geheel eigen karakteristieke sound. Ieder optreden wordt hierdoor een unieke muzikale beleving die je beslist niet mag missen!!

De bandleden zijn:
Richard Koster (zang/mondharmonica) / o.a Cuban Heels
Leander Nijland (gitaar/slide) / ex-Thomas Toussaint Band
Jules van Brakel (bas) / o.a ex-King Mo, ex-Mike and The Mellotones
Peter Weissink (Gastdrummer)/ o.a.John Klaverband, docent Artez Conservatorium.

Overzicht programma resterend 2022:

Zondag 25 september, bluesformatie The Goshawks
​Zondag 30 oktober, Oldambt Blues Company
Zondag 27 november, Bluesformatie The 4 Horsemen
​Zaterdag 05 november, Bluesformatie Barrelhouse, dit evenement wordt georganiseerd
door de Stichting Blues in Pekel en gehouden in het Dorpscentrum “De Riggel”te Boven Pekela.
Entreekaarten ( 10,- euro ) voor Barrelhouse zijn te bestellen via www.deriggel.nl